zondag 22 juni 2008

Burn After Reading

Oké, dat was het dan; veren schudden en over tot de orde van de dag. Mijn kater is minstens even groot als de deceptie. Oranje prullaria kan onder aanvoering van die laffe Welpies (die ik meer op een Trol dan een leeuw vind lijken) massaal de stortkoker in en de Nederlamp van Nuon kan gelukkig weer van de Magere Brug geschroefd worden. Alleen het Brulshirt van Blokker vond ik leuk en origineel. Ach, ik wil het er ook eigenlijk helemaal niet meer over hebben.

Iets anders om naar uit te kijken dan. No Country for Old Men is nog niet eens uit de roulatie of de volgende Coen Brothers film dient zich al weer aan. De poster voor Burn After Reading doet heerlijk ouderwets aan en de trailer doet vermoeden dat dit wel eens een komisch hoogtepunt kan worden in het toch al indrukwekkende oeuvre van Joel en Ethan Coen. Met als Tagline "Intelligence is Relative", een cast om je vingers bij af te likken en eindelijk Frances McDormand (Fargo) weer eens in een Coen film zijn de verwachtingen hoog gespannen. Ook al heb ik op dit moment ernstig behoefte heb aan een goede film, om Burn After Reading te kunnen zien zal ik toch moeten wachten tot 18 september.


Geen opmerkingen: