woensdag 14 april 2010

Bye


Aangezien ik de komende tijd op reis ben zal er even weinig tot geen activiteit op dit blog zijn. Bij deze zeg ik dan ook iedereen gedag voordat ik het vliegtuig in stap.

Oké om eerlijk te zijn ben ik (As We Speak) al vier dagen op St. Maarten maar er was gewoon geen tijd om te bloggen. Meestal is dit een goed teken en in dit geval gaat dat ook weer op. Ik zal jullie niet vervelen hoe luxe het hotel is, hoe blauw de zee recht voor onze kamer of hoe koud het bier is. Vanaf morgen zal er echter hard gewerkt moeten worden. Dan ankert de Ithaka in de baai voor ons hotel en gaan we aan boord voor de Atlantic Crossing. Het plan is om donderdag te vertrekken en vanaf dat moment is elk kontact met de buitenwereld afgelopen. See you at The Azores. Het voelt bijzonder om aan dezelfde oversteek vanaf hetzelfde eiland te beginnen als 10 jaar geleden.

Bijgaand een foto van mijn favoriete bezigheid op het eiland.

Geen opmerkingen: